חזיות ספורט – המדריך המלא לקניית חזיית ספורט | פורטל לבריאות
top of page
  • מערכת לבריאות

חזיות ספורט – המדריך המלא לקניית חזיית ספורט

חזיית ספורט טובה תאפשר לך להתמקד בעיקר – לעסוק בפעילות הספורט האהובה עליך ולשמור על גופך חטוב, בריא וחיוני הרבה יותר. חזיית ספורט פחות מוצלחת, לעומת זאת, עשויה להסיח את דעתך בזמן הפעילות עצמה ואפילו לגרום לכאב, לשפשוף מקומי וגם לנזק של ממש.


התאמת חזיית ספורט איננה מדע מדויק, אך היא בהחלט אפשרית. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את חזיית הספורט המושלמת עבורך, זו התואמת למידות ולפעילות הספורטיבית שבה את עוסקת. מכיוון שמידת החזייה איננה עקבית בין המותגים ומכיוון שלא קיים תקן אוניברסלי בעניין, מומלץ לך לנסות כמה מותגים, מידות וגם עיצובים שונים של חזיות ספורט, עד שתמצאי את מה שמרגיש לך נכון ומתאים.

אז, מה כדאי לך לקחת בחשבון לפני הרכישה? הנה:


אימון יוגה

  1. באיזו פעילות ספורטיבית את עוסקת – חזיית ספורט טובה היא חזייה שמעניקה לך את התמיכה הנכונה. תוכלי למצוא כיום חזיות ספורט בשלוש רמות תמיכה שונות: נמוכה, בינונית וגבוהה. ככל שהפעילות הספורטיבית שלך אינטנסיבית יותר וגם קפיצית יותר (למשל, ריצה, אירובי או רכיבת אופניים), תידרש חזייה עם תמיכה ברמה גבוהה. לפעילות רגועה יותר, כמו יוגה או הליכה, תמיכה בדרגה נמוכה או בינונית בהחלט תספיק.

  2. מהי המידה שלך – חזיות הספורט תהיינה לרוב צמודות יותר מאלו, שאינן מיועדות לכך, אך בכל הקשור למידות, הן אמורות להיות כמו של הרגילות. כשאת קונה לעצמך חזיית ספורט, התייחסי למידת החזייה הרגילה שלך ואל תתפתי לרכוש אחת, קטנה יותר. קחי בחשבון, גם, שינויים בגוף, כמו ירידה או עלייה במשקל, היריון אולי, הורמונים ואפילו גיל המעבר, המשפיעים על מידות החזייה.

  3. השווי בין כמה אפשרויות – כפי שציינו מעלה, כדאי לך לנסות כמה מותגים שונים וגם לזכור שכל אחד מהם מביא אתו סגנון ועיצובים אחרים. אם את רוצה לקנות את חזיית הספורט שלך אונליין, היעזרי בטבלת המידות, המצורפת באתר. חזיית הספורט שלך צריכה לשבת עליך קצת יותר צמוד מהחזייה היום יומית שלך, אבל את צריכה גם להיות מסוגלת לנשום עמוק ובנוחות. תוכלי להתרשם ממבחר רחב מאד של חזיות ספורט של כמה מותגים גדולים ונחשבים וגם כאלה, שפחות מוכרים. תני דגש כאן על עניין הנוחות ושימי לב גם לאיכות וסוג הבד.

  4. האם יש בה אלמנטים מיוחדים – בעת החיפוש שלך אחר חזיית הספורט המושלמת, תגלי עולם ומלואו ושפע של עיצובים וסגנונות. תוכלי למצוא חזיות ספורט עם רצועות מתכוונות, המציעות התאמה טובה יותר וגם אוספות בצורה מוצלחת את החזה, תוכלי למצוא גם חזיות ספורט עם סגירה אחורית, בעזרתה תוכלי להתאים אותן אליך, על ידי הידוק או שחרור על פי הצורך, וגם חזיות עם בדים מיוחדים, בדים מנדפי זיעה, הידועים כמתאימים לפעילות עצימה. אלה יכולים להיות בדי פוליאסטר או כאלה הכוללים תערובות של צמר, המרחיקים את הזיעה מהעור ושומרים על רמת לחות מאוזנת ונכונה.


הרמת משקולות ע"י נשים

bottom of page