גלווניק ספא, העלמת קמטים בפנים - אפשר לעצור את הזמן
top of page
  • מערכת לבריאות

העלמת קמטים - אפשר לעצור את הזמן


בשנות ה-40 לא האמנו שאפשר להגיע לירח, והנה בשנת 69 התבדינו. אני לא האמנתי שאפשר להעלים קמטים ללא ניתוח, ונחשו מה? גם אני התבדיתי. מסתבר שניתוח הוא לא הדרך היחידה להשגת פנים צעירות ונטולות קמטים, יש היום בשוק מכשירים מדהימים שעושים שינוי אמיתי אחד מהם הוא הגלווניק ספא. מכשיר קטן, ולא יקר (בטוח יותר זול מניתוח) שמראה תוצאות כבר לאחר השימוש הראשון. אבל לפני שנבין איך הוא עובד, כדאי שנדע דבר או שניים על הקמטים, ועל המלחמה בהם.

איך הם נוצרים קמטים בפנים?

קמטים הם תופעה הקיימת אצל כל בני האדם, גברים ונשים כאחד. אנשים בעלי עור יבש נוטים להתקמט מוקדם יותר ובכמות גדולה יותר (לעומת אנשים עם עור שמן או מעורב). הקמטים נוצרים בעור בשל פגיעה ושחיקה של סיבי הקולגן וסיבים אלסטיים נוספים, הנמצאים בעור שלנו. השחיקה נגרמת כתוצאה מתזוזת הפנים במהלך חיינו- הבעות פנים שונות שאנו עושים מבלי לשים לב בכל יום, בכל שעה, למשל גורמים לקמטי הבעה. גם חשיפה לשמש היא גורם משמעותי התורם להתקמטות העור, ומסיבה זו חשוב למרוח קרם הגנה בכל יום (במיוחד במדינה חמה כמו שלנו).


גלווניק ספא להעלמת קמטים בפנים

העלמת קמטים- יש דבר כזה?

במשך שנים רבות נלחמו נשות העולם באותם מטרידים, מעוותים את עור הפנים- הקמטים. רבות כבר נאמר עליהם, כולל האמירה השחוקה: "אי אפשר לעצור את הזמן". נכון. אי אפשר. אבל זה לא אומר שאי אפשר להילחם בקמטים, ולגרום לפנים להראות חלקות יותר. בתחילת המאבק להעלמת הקמטים, ועם עלייתם של ניתוחי הפלסטיק ל"שלטון" נרשמה עלייה דרסטית בפניות לניתוחי מתיחת פנים. כיום, לאחר שנים של פיתוחים אנו עדים לגל חדש של טיפולים, פולשניים פחות ויעילים יותר. החל בטיפולי פילינג עמוק ועד להזרקות בוטוקס למינן. לכל הליך קיימים סיכונים שונים, ויתרונות שונים. אני מצאתי מכשיר שיש בו יותר יתרונות ופחות סיכונים מכל טיפול קוסמטי אחר שאני מכירה.

גלווניק ספא- עולם חדש של יופי

גלווניק ספא הוא מכשיר לשימוש ביתי. עלותו נמוכה יחסית (כ- 1,700 ₪) והוא נח וקל לשימוש. לאחר הדגמה אחת קצרה (אפשר לבד ואפשר עם חברות) תכלי לשלוט בו בלי בעיה. בעזרתו, ובעזרת ג'ל מיוחד (AgeLoc)שמורחים בעת השימוש אפשר להגיע לתוצאות מרשימות. תדירות השימוש תלויה בך- יש נשים המשתמשות בו בכל שבוע, אחרות בכל חודש, ויש גם כאלו שרק לפני אירועים חשובים עושות בו שימוש. וזה היופי בו. בגלווניק ספא,שלא כמו טיפולים אחרים, השימוש אינו מחייב שימוש חוזר, ואת לא הופכת תלויה בו. השימוש בטוח ולא פולשני, ואין סכנה לנזק עצבי בפנים. בשורה התחתונה, אם את רוצה לשפר את מראה פניך, בלי להוציא הרבה כסף, ללא כאבים, וללא תלות חוזרת במכשיר, הזמיני לך טיפול הדגמה חינם של הגלווניק ספא שיוכיח לך שכבר אחרי טיפול אחד רואים הבדל, והוא גדול.


bottom of page