הגדלת חזה בשביל להרגיש יפה
top of page
  • מערכת לבריאות

הגדלת חזה בשביל להרגיש יפה


"יש לך יופי טבעי", "תסתכלי על עצמך באהבה ואז תוכלי לראות כמה את יפה", "את הכי יפה כשנוח לך" - לא מעט אמרות, יש שיגידו קלישאות, נועדו לעודד נשים שאינן מרוצות מהמראה שלהן (ולפעמים במקביל גם למכור להן מוצר כזה או אחר...). ברוב המקרים, חובה להודות, העידוד לא באמת מצליח, ובפרט כך הדבר כשמדובר בנשים שמרגישות שהחזה שלהן קטן מדי. הגדלת אותו חזה עשויה לשפר את ההרגשה - אבל לפני שרצים למנתח פלסטי כזה או אחר כדאי לשאול כמה שאלות חשובות (וגם למצוא תשובות).

1. באילו תחומים בחיים את מרגישה צורך בשינוי?

כולנו מרגישים צורך בשינוי בתחומים מסוימים בחיינו. בחורה צעירה החולמת על הגדלת חזה, גבר מבוגר שמאוד אוהב את איך שהוא נראה, ילדים שלכאורה לא עסוקים בכלל במחשבות על מה יהיה אלא חיים את הרגע - הצורך והרצון בשינוי הוא מכנה משותף רחב מאוד ובעצם המנוע רב העוצמה ביותר של המין האנושי, זה שהוציא אותנו מהמערות והביא אותנו אל מגדלי היוקרה, לטוב ולרע.

אם את רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה בשביל להרגיש יפה, כדאי קודם לבחון - בכנות, וללא הנחות - באילו תחומים בחיים את מרגישה צורך בשינוי: השינוי יכול להיות זוגיות מספקת (בין אם כלל אין לך זוגיות, בין אם כתחליף לזוגיות קיימת ובין אם כשיפור הזוגיות הנוכחית), כבוד והערכה רבים יותר מהילדים, שפע כלכלי, תעסוקה מעניינת, זמן פנוי לעצמך, הגשמת חלום ילדות להיות זמרת והאפשרויות כמובן עוד רבות ומגוונות.


הגדלת חזה בשביל להרגיש יפה

2. אילו מהתחומים הנ"ל יושפעו מהגדלת החזה?

לאחר שערכת רשימה של כל התחומים בחיים בהם את מרגישה צורך בשינוי (רשימה שלא חייבת להיות ארוכה ובעיקר חשוב שתהיה מדויקת), בחני - בכנות, וללא הנחות - אילו מהתחומים הנ"ל ישתנו בעקבות הגדלת חזה.

3. למה חשוב לך להרגיש יפה?

לכאורה זו שאלה שהתשובה עליה מובנת מאליו: אנחנו חיים בעולם שמקדש את האסתטיקה, ומעדיף את המושך והנאה לעין על פני הפחות יפה - ועדיין, מומלץ לכל מי ששוקלת להגדיל את החזה כדי להרגיש יפה יותר לנסות ולהבין מדוע חשוב לה להיות יפה יותר (עד כדי מעבר ניתוח) ומה אמור לשרת אותו יופי בחייה.

4. האם התמורה מצדיקה את המחיר?

אחרי שביררת עם עצמך - בכנות, וללא הנחות - מהי התמורה הצפויה לך מהגדלת החזה (כלומר אילו תחומים שבאמת חשובים לך ישתנו בזכות השדיים היותר גדולים, ואיך ההרגשה המשופרת תשרת אותך באופן כללי), תוכלי לדעת האם באמת כדאי לשלם את המחיר (עלות הניתוח + פרק הזמן שבו תפני את כל המשאבים להחלמה והתאוששות).

אם אחרי מענה אמיתי לכל השאלות הנ"ל החלום על הגדלת חזה ממשיך לפעם בך והוא עדיין משתלם בעינייך - קרוב לוודאי שהוא אכן ישפר את הרגשתך ואת חייך. בהצלחה!



bottom of page