שמלות כלה לנשים בהיריון
top of page
  • מערכת לבריאות

שמלות כלה לנשים בהיריון


אם נביט לרגע לעבר, נראה כי נשים רבות אשר היו בשלבי היריון מתקדמים, ויתרו על החלום ללבוש שמלה לבנה ועל טקס החתונה. אך כיום בעידן המודרני, ניתן לראות נשים רבות מתחתנות בהיריון. הודות למעצבים רבים, ניתן כיום למצוא שמלות כלה לנשים בהיריון המותאמות בקפידה לבטן ההריונית ועשויים מגזרה נוחה, תוך כדי דגש על נוחות בלתי מתפשרת לצד עיצובים מרהיבים.

איך תבחרי שמלת כלה המתאימה לבטן ההריונית שלך?

שמלות כלה הריוניות, חייבות להיות נוחות וזאת כתנאי בסיסי, רק לאחר הנוחות הבלתי מתפשרת, יכול לבוא העיצוב. חשוב לציין כי בחודשים מסוימים, הבטן הולכת ותופחת, לכן יש לייחס חשיבות לנושא וללכת למדידות כמה שיותר צמוד לאירוע. מומלץ לבחור בבדים רכים ולא צמודים לגוף, כך שתוכלו לבחור בשמלה בעלת חגורת מותן גבוהה וחצאית נשפכת, כך תרגישי הכי נוח שיש. בכל מקרה, עליך לגשת רק למעצבי שמלות כלה המומחים לעיצוב שמלות אלו.

הבלטה והצנעה של חלקים שונים בשמלה

דקה לפני שאת בוחרת שמלה, עליך לדעת כי ההורמונים בגופך משתוללים ויחד איתם החזה הולך וגדל ושלא לדבר על הבטן שהולכת ותופחת לה, לכן בראש ובראשונה, עליך לדעת אם את רוצה להבליט חלקים מסוימים בגופך, או להצניעם. מעבר לכך, תוכלי לבחור אם את רוצה להבליט את הבטן או לא. על ידי בחירה זאת, תוכלי להגיע את מעצב השמלות מוכנה ולומר לו מה רצונך. זכרי תמיד - כי תוכלי להבליט גם חלקים אחרים כמו – שמלה עם שסע גדול שתבליט לך את הרגלים, שמלה עם גב פתוח, גזרת קולר ועוד.


כיצד למצוא שמלת כלה לנשים בהיריון

לפני הכל – נוחות

נכון שכל שמלת כלה צריכה להיות נוחה, הרי מדובר בשמלה בה הכלה מופיעה איתה כמה שעות טובות ומשתוללת איתה ברחבת הריקודים, אך כאשר מדובר בשמלת כלה לנשים בהיריון, איך מקום כלל וכלל להתפשר על נוחות. מסיבות אלו, כאשר את מודדת את השמלה, נסי ללכת איתה בסלון הכלות, לעלות מדרגות, לרדת, לשבת, לקום ולראות כי היא אכן נוחה לך לביצוע פעולות אלו. במידה והיא לא נוחה לך, אמרי זאת למעצב והוא וודאי ימצא לך פתרונות יצירתיים.

לסיכום: כלה הריונית בשמלת כלה מרשימה ויפה, הא הדבר היפה ביותר שקיים בטבע ובכלל בעולם כולו. זכרי כי אין קשר לעובדה שאת בהיריון או לא תהיי מי שאת, בחרי את השמלה הנוחה והיפה ביותר בעינייך והכי חשוב – שיהיה לך מזל טוב פעמיים.


bottom of page