מדריך: מה אתם יודעים על התופעה של בריחת שתן?
top of page
  • מערכת לבריאות

מדריך: מה אתם יודעים על התופעה של בריחת שתן


הדרישה למוצרי ספיגה למבוגרים בעלייה: כ-400 מליון אנשים ברחבי העולם סובלים מבריחת שתן. אבל כדי לענות על הצורך שלהם לחיות בצורה טובה – עם בריחת שתן, איזה מוצרים נדרשים על מנת לענות על כך?

סימפטומים של בריחת שתן משפיעים בכל יום על מספר הולך וגדל של גברים ונשים. בהקשר זה, חברות אשר מייצרות ומוכרות מוצרי ספיגה למבוגרים (כמו https://www.ezerneman.co.il) מעוניינות לתת מענה לקליינטורה ספציפית זו, ולשם כך הם צריכים להיות מסוגלים לספק לא רק פדים עבור בריחת שתן לא רצונית, אלא מגוון שלם של מוצרים אשר מאפשרים לנהל ספקטרום שלם של בעיה רפואית זו ותופעות הלוואי שמגיעות איתה.

שיפור איכות החיים היא מילת המפתח. במילים אחרות – חברה אשר רוצה לרצות ולשמר לקוחות הסובלים מבריחת שתן תיתן דגש על מתן מענה – לא רק מוצרים שמיועדים לאי שליטה קשה על הסוגרים – אלא גם מוצרים שמיועדים לשיפור איכות החיים היומיות במובן רחב יותר, שימושיים ובהתאם לטכנולוגיות החדישות ביותר.


בריחת שתן אצל מבוגרים

מצד שני, עלינו לזכור שאנשים נוטים להסתיר את העובדה שהם סובלים מבריחת שתן ולכן נוטים להיות לא מעודכנים במגוון האפשרויות שעומדות לפניהם. להציע לאנשים אלה שירות מלא ומקיף פירושו לדאוג להם: מצד אחד עם עצות מועילות ומעודכנות לניהול מיטבי של המצב ממנו הם סובלים. מצד שני, ומעל הכל, על ידי יידוע שלהם בקטלוג המוצרים שזמין עבורם על מנת לחיות בצורה טובה יותר ושמחה יותר. להלן נבחן מספר מוצרים כאלה.

  1. מוצרים עבור ניקוי, ייבוש והגנה היגיינה אישית מוקפדת וקבועה היא חיונית בחיים של אדם הסובל מבריחת שתן: היא מאפשרת להפחית את הופעת החיידקים והבקטריות אשר מחמירים את המצב של בריחת השתן ועוזרת למנוע ריחות לא נעימים. חשוב שיהיו טווח רחב של מוצרים אשר מצד אחד מבטיחים טיפוח אישי והיגיינה, ומצד שני לא אגרסיביים מדי על מנת להגן על העור (למשל מגירויים אשר נובעים מחשיפה מתמשכת לסביבה לחה אשר מעודד שגשוג של חיידקים, או כתוצאה משטיפות תכופות מדי). ניקיון, חיטוי, ייבוש והגנה הם חיוניים ומשלימים. איך ניתן להבטיח אותם? א. ניקוי בחומרים עם Ph נייטרלי, הן באמבטיה והן במקלחת. ב. קרמים לניקוי שניתן להשתמש בהם ללא צורך במים, על מנת להפחית את הסיכון ביצירת סביבה לחה. ג. שימוש במגבות, מטליות וכפפות שניתן לנקות איתם ללא שטיפה, מבטיח גם גם את הפחתת הסיכון לעור מיובש או ליצירה של סביבה לחה. ד. תחליבי לחות אשר מרגיעים את העור ומטפחים אותו לאחר הניקוי. ה. קרמים מגנים המיועדים באופן ספציפי לעור עדין ומגורה, על מנת להרגיע את העור המגורה והיבש.

  2. מוצרים עבור הגנה (וביטחון עצמי) בזה אנחנו מתכוונים לכל אותם קווי המוצרים עבור ספיגה של בריחת שתן, החל מרפידות ועד סדינים ומגני מזרן, אשר מיועדים להגן על משטפים אשר חייבים להיות מוגנים. קיומן של שכבות הגנה – חד פעמיות או רב פעמיות – אשר יכולות לספוג דליפות, יכול לשפר בצורה משמעותית את חיי היומיום של אנשים. מצד אחד אנשים אשר סובלים מבריחת שתן יכולים לחיות כך בקלות רבה יותר ולהרגיש יותר בנוח. מצד שני, הצורך לשטוף מצעים, מזרנים ומשטחים אחרים שלא נשטפים בקלות מופחת בצורה דרסטית. אבל יותר מכל, מוצרים אלה מגבילים את ההיווצרות של ריחות וסופגים לחות, ובכך שומרים על העור יבש ומפחיתים את הסיכון לסביבה לחה, מה שפוגע בעור בצורה חמורה.

מוצרים אלה, מטבע הדברים, אינם מיועדים אך ורק לניהול של בריחת שתן בקרב מבוגרים וקשישים, אלא גם עבור ילדים. חנות עם מגוון רחב באמת של מוצרי ספיגה למבוגרים תכלול, לצד חיתולים, גם משטחים לשמירה על היגיינה אישית, אשר מהווים השלמה לתהליך של החלפת החיתולים בבית או בחוץ (הימנעות מכך שהאדם בא במגע עם משטחים מלוכלכים או לחים), אביזרים להגנה על הבגדים, מגני מזרן ועוד.

לסיום, חשוב מאוד להציע מגוון רחב של מוצרים שיהיו גם באיכות טובה וגם יפתרו ככל הניתן את בעיית אי הנוחות אשר מתלווה לבריחת שתן. משמעות הדבר היא הבטחת ביטחון ושלווה אצל אנשים, על מנת שיוכלו לחיות חיים טובים יותר.

bottom of page