טרמפולינות ובריאות מה הקשר?
top of page
  • מערכת לבריאות

טרמפולינות ובריאות מה הקשר?

אם אתם מחפשים בריאה שבה תוכלו להוציא את האנרגיה שלכם בצורה הטובה ביותר ועל הדרך ליהנות אתם חייבים טרמפולינה. עם טרמפולינה בחצר או בגינה תוכלו להוציא את האנרגיה שלכם בצורה הכי כיפית בין שזה עם הילדים או לבד. מעבר לכך תפעילו את הגוף, תזרימו את הדם ותוכלו ליהנות מזמן איכות עם המשפחה.



ילדה קופצת על טרמפולינה


מה הקשר בין טרמפולינות לבין בריאות?

במהלך השנים הוכח הקשר בין טרמפולינות ובין בריאות. אם בעבר הקשר בין השניים היה בספק, כיום אפשר לומר בפה מלא שטרמפולינות הן פעילות בריאותית כמה מובנים. ראשית הם עוזרים לחזק את שרירי הגוף בין שזה רצפת האגן, יציבות, שיווי משקל ועוד. פעולת הקפיצה מותחת ומרפה את השרירים, דבר החשוב ביותר לחיזוק מסת השריר במיוחד שמדובר על ילדים קטנים. שנית, הקפיצות שבה תורמות לזרימת דם טובה יותר, הרעלים בגוף מתנקים ומערכת הלימפה עובדת טוב יותר. שלישית, פעולת הקפיצה שורפת לא מעט קלוריות ושומרת על משקל גוף תקין, בנוסף לכך אפשר לשלב רצועות גומרי כדי להפיק מכך אימון אירובי. רביעית, הקפיצות בטרמפולינה עוזרת להוציא את כל הלחצים והדאגות של היו יום, הן מרגיעות ומעניקות שלווה ורוגע. הוצאת השחרור באמצעות פעולת הקפיצה עוזרת לגוף להשתחרר מכל הלחצים והמתחים שצבר במהלך היום ואף לשפר את מצב הרוח שלו של הקופץ, מעבר לזרימת הדם. חמישית, מדובר על פעילות בריאה ביותר לגוף, לא רק התנועה עצמה של הקפיצה את אלא הודות לקפיצה ניתן לשפר את המצב הרוח תוך דקות אחדות באמצעות הורמון האנדרופין שמשתחרר בדומה לאימון כושר.


חשיבות הקפיצה בטרמפולינות לבריאותנו

קפיצה בטרמפולינות היא לא רק פעילות לילדים אלא גם למבוגרים. באמצעות קפיצה בטרמפולינות אפשר לשמור על בריאות הגוף גם אם אתם לא מבצעים כושר בחיי היום יום. הקפיצות בטרמפולינות גורמות לשחרור הורמון האנדרופין אשר משוחרר אחרי אימון כושר ועושה טוב לגוף. מעבר לכך, הוא עוזר לשחרר את הגוף מכל הלחצים והדאגות של חיי היום יום ואף מזרים את הדם בגוף ומנקה את הגוף מרעלים שונים, פעילות חשובה לתקינות הגוף ולשמירה על בריאות הגוף והמשקל.


למי מתאימה קפיצה בטרמפולינה?

הקפיצה בטרמפולינה מתאימה לילדים, נערים ומבוגרים כאחד. היא עוזרת מאוד לחיזוק מסת השריר בגוף, מזרימה את הדם, מנקה את כל הרעלים בגוף ואף תורמת למצב רוח טוב וחיובי. עם טרמפולינה תוכלו לשמור על הכושר שלכם, על משקל תקין ואף ליהנות מפעילות בריאותית עם הילדים שלכם. חווית השחרור והקפיצה היא חוויה כיפית ומהנה שלא רק ילדים אוהבים אלא גם מבוגרים. לכן אם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם או סתם להעביר זמן איכות עם הילדים, כדאי לכם מאוד לקפוץ בטרמפולינה וליהנות מכל מהבריאות שהיא מעניקה לגוף שלכם.

bottom of page