שרן – שירותי רפואה פרטיים
top of page
  • מערכת לבריאות

שרן – שירותי רפואה פרטיים

שרן שירותי רפואה הוקמה לפני 18 שנה על ידי איילת ביטון וד"ר איב ביטון, מומחה ברפואה פנימית מתוך רצון לפתח שירותי רפואה ביתית בישראל. החזון של שרן שירותי רפואה פרטיים היה ועודנו מתן מענה במסגרת טיפול ואשפוז ביתי למטופלים ובני משפחותיהם אשר ביכולתו, במקרים רבים, להיות אלטרנטיבה לאשפוז בבית החולים. שרן היא חברה משפחתית בבעלות פרטית המתנהלת מתוך הכרה בצרכי החולה ובני המשפחה, אנושיות, אכפתיות, אמפטיה ונדיבות. שרן משלבת בין ערכים אלו לחדשנות טכנולוגית בעולם הרפואה, פיתוח מוצרים ושירותים פורצי דרך לאבחון וקבלת שירות רפואי מרחוק ומתן מעטפת שירותים מקצועית ושלמה לטיפול ואשפוז בית.


לוגו של שרן רפואה עד הבית
קרטיד: יח"צ

השירותים של שרן

  • טיפול פליאטיבי והוספיס בית – במסגרת קופות החולים או באופן פרטי, החברה מעניקה שירותי הוספיס בית ברמה גבוהה לחולים במחלות כרוניות, מחלות חשוכות מרפא ולבני משפחותיהם.

  • אשפוז בית – חלופה לאשפוז בבית החולים עבור מי שעבר ניתוחים או פרוצדורות כירורגיות.

  • אשפוז בית פסיכיאטרי – חלופה לאשפוז יום או מחלקות פסיכיאטריות פתוחות בליווי מלא של צוות מקצועי.

  • מעבדה עד הבית – הגעה של איש צוות רפואי לביצוע בדיקות מעבדה בבית המטופל.

  • הערכת חולה מורכב בביתו – עבור מי שאינו יכול או אינו רוצה בשל קושי ניכר להגיע לקבלת הערכה רפואית יכול להיעזר בשירותיה של שרן המציעה רופא או אחות שיכולים להגיע לבית המטופל.

  • אחות עד הבית – ביצוע פרוצדורות שונות בבית המטופל כולל טיפול והחלפת קטטר, חבישה, עירוי ועוד על ידי אחות מקצועי, מנוסה ומוסמכת.

  • טיפול בפצעים קשי ריפוי – עבור חולים שאינם יכולים להגיע לקבלת טיפול במרפאות, אחות מגיעה לבית המטופל לטיפול בפצעים קשיי ריפוי ופצעי לחץ בחולים שכובים.

  • שירותים לעסקים – שילוב הצוות המקצועי של שרן וטכנולוגיות ייחודיות במערכים עסקיים. שרן מציעה את שירותיה לכמה מן הגופים הגדולים במשק הישראלי.

פיתוחים טכנולוגיים חדשניים בשירות הרפואה האישית

בהיותה חלוצה ומובילה בתחום מתן שירותי רפואה פרטיים ושירותים מרחוק, שרן אמונה על המשך הפיתוח של מוצרים טכנולוגיים בתחום הרפואה בישראל. אחד מהמוצרים הבולטים ביותר מבית שרן הוא שירות פורץ הדרך – טלרפואה המשמש בין השאר גם את קופת החולים הכללית ומאפשר להעניק הערכה רפואית וייעוץ אונליין. שרן משתמשת בשירות כדי להנגיש למטופליה ולבני משפחותיהם את הצוותים המקצועיים ומגוון השירותים שלה בקלות, במהירות וללא צורך להגיע למרכזים רפואיים.


בכל שנות פעילותה שרן שירותי רפואה חרטה על דגלה את ערכי המצוינות, השירות, האמפטיה והנדיבות והביאה לעשרות אלפי מטופלים את אפשרויות האשפוז וקבלת השירותים הרפואיים בביתם, בסביבה מוכרת ובטוחה מבלי להתפשר במאומה מאיכות הטיפול. בשרן צוותים רפואיים קבועים ומנוסים שמטרתם היא איכות טיפול ושירות לכל חולה, הענקת שירותים רפואיים חדשניים בכל מקום בישראל.


משרדי החברה ממוקמים בבני ברק, רח' הכנרת 5. שרן מפעילה מספר מוקדים טלפוניים ומוקד הפעיל סביב השעון.

bottom of page