תרופות ללא מרשם בבתי מרקחת
top of page
  • מערכת לבריאות

תרופות ללא מרשם בבתי מרקחת

בכל בית מרקחת יש תרופות רבות המצריכות מרשם רופא, ולא פחות – תרופות שאינן מצריכות מרשם. חשוב לדעת כי כיום חלק מבתי המרקחת מאפשרים לבצע את הזמנת התרופות אונליין, בפעולה קלה ביותר של כמה קליקים עבור תרופות ללא מרשם, וטיפ טיפה יותר בתרופות עם מרשם.


תרופות על כפות

מזמינים תרופות ללא מרשם בקלות רבה

כאשר מדברים על תרופות ללא מרשם מתכוונים למשל למשככי הכאבים הנפוצים, אבל לצידם יש עוד תרופות רבות שאינן מצריכות אתכם לפנות אל רופא המשפחה. בנוסף, יש המון תכשירים שאינם מצריכים מרשם רופא, למשל בתחום תוספי התזונה, בענף הקוסמטיקה, הטואלטיקה, טיפוח השיער, הילדים והתינוקות, הומיאופתיה וכיוצא בזאת.

את כל התרופות האלו ניתן כיום להזמין בקלות דרך בית מרקחת המציע את שירותיו אונליין. אכן, בדיוק כמו כל אתר אחר המציע את מרכולתו ברשת, ניתן גם להזמין תרופות. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של בית מרקחת כזה, לרשום את התרופה המבוקשת או לשוטט בין הדפים בחיפוש אחר מוצרים שונים, וכרגיל להקליק ולצרף לעגלה. לאחר התשלום, התרופה ו/או התכשירים יישלחו אליכם במשלוח מהיר, השומר כמובן על תנאים מוקפדים של אריזה וקירור בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

יש לציין כי ניתן להזמין באותה הדרך גם תרופות עם מרשם, דבר המצריך בסך הכל את הוספת הקובץ של מרשם הרופא. הרוקחים בבית המרקחת יעיינו במרשם ויבצעו את ההזמנה עבורכם. למעשה, בדרך הזו ניתן להזמין אפילו קנאביס רפואי, למי שיש את המרשם המתאים לכך.


דרך איזה בית מרקחת כדאי להזמין

כיום עוד אין הרבה בתי מרקחת המציעים שירות אונליין. מה שחשוב לבדוק הוא שבית המרקחת מספק את המשלוחים לכתובתכם, ומהו הזמן הצפוי להגעה. כמו בכל תחום, כדאי לוודא שמדובר בבית מרקחת המחזיק כמה וכמה מחלקות שישרתו את צרכיכם השונים, והכל במחירים סבירים והוגנים. מעבר לכך, כדאי שתהיה אפשרות לשוחח עם הרוקח במהירות ובזמינות גבוהה, למשל אם רוצים להתלבט ולהתייעץ לגבי תרופה מסוימת, עם או ללא מרשם. כמובן שהייעוץ המקצועי צריך להינתן בחינם.

ולבסוף, שימו לב למבצעים מיוחדים שמציע בית המרקחת, כמו משלוחים בחינם מעל לסכום מסוים, החזרים כספיים על קניות גדולות, הנחות והטבות נוספות.

bottom of page