משלוחי קנאביס רפואי מאובטחים עד הבית
top of page
  • מערכת לבריאות

לא יכולים לצאת מהבית? משלוחי קנאביס רפואי מאובטחים עד הבית

צריכת הקנאביס הרפואי נמצאת בעלייה מתמדת, כאשר אנשים רבים מוצאים את מוצרי הצמח כמועילים מאוד לבעיות בריאות, קשיי הירדמות, כאבים כרוניים ועוד. אכן, בשנים האחרונות גם הציבור בכללותו וגם רשויות הבריאות והמדינה בכלל נעשו יותר מודעים ופתוחים ליתרונות הקנאביס, והדבר ניכר בין היתר בשינויים בחקיקה ובהתפתחות המואצת בגידול הצמח גם בישראל.


סימון של בית מרקחת

בזכות התפתחויות אלו הצרכנים נהנים כיום מיתרונות בלתי מבוטלים. לדוגמא, התפתחות גידול ושוק הקנאביס הרפואי בארץ הביא לתחרות גדולה ועימה גם לדרישות גבוהות מצד משרד הבריאות ולסטנדרטים קפדניים. אכן, כיום בחממות לגידול קנאביס תמצאו את המכשור המתקדם ביותר מבחינת שמירה על לחות, בקרת טמפרטורות, בחירת הזנים, הקטיף, הסינון ועוד. כלומר, הצרכנים הרפואיים מקבלים אך ורק זנים מעולים שיודעים היטב מה יש בהם ומה השפעותיהם, והצרכן גם יודע שתמיד מדובר באותו הזן, באותו ההרכב וריכוז החומרים. בזכות תנאי הגידול והאחסון המצוינים גם נמנעים זיהומים, שימוש בקוטלי חרקים, ריקבון של התפרחות, עובש ועוד.


אפשר גם להזמין הביתה במשלוח


כידוע, את הקנאביס הרפואי אפשר לקנות בבתי מרקחת מורשים בלבד. יחד עם זאת, מה שלא כולם יודעים הוא שאפשר בהחלט להזמין את הקנאביס הביתה. מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של בית מרקחת הפועל אונליין וכמובן מחזיק באישור היק"ר למכירת קנאביס רפואי. דרך המערכת תצטרכו להכניס את פרטיכם ואת המרשם, ומכאן והלאה המשלוח כבר יוכן על ידי רוקח. לאחר שההזמנה מוכנה פונה אליכם שליח מטעם בית המרקחת לוידוא הכתובת ולתיאום מועד האספקה. יחד עם זאת, ראוי לציין כי למי שמזמין קנאביס רפואי בפעם הראשונה כדאי מאוד לדבר עם הרוקח בטלפון, על מנת לקבל המלצות לבחירה נכונה ועוד הנחיות הקשורות לשימוש במוצר.


אין ספק שמדובר ביתרון משמעותי עבור אנשים רבים. בראש ובראשונה, גם אם אתם יכולים לצאת מהבית אבל לא ממש רוצים להיכנס לרכב, להסתובב בעומסי התנועה וברחובות, לעמוד בתור בבית המרקחת וכן הלאה – משלוח קנאביס רפואי מתאים לכם. כמו כן, המשלוחים מתאימים למי שמסיבה כזו או אחרת אינם יכולים לצאת מהבית, למשל מי שבבידוד קורונה, חולה בשפעת או בכל מחלה אחרת, מי שמוגבל בתנועה ושוכב במיטה, וכדומה.


מרשם חובה!


ברור שרק אם יש לכם מרשם לקנביס רפואי אתם יכולין להזמין משלוח. לשם כך צריך לפנות לרופא בעל רישיון הבוחן עמידה בתנאי משרד הבריאות, כאשר בסוף הפגישה תשלמו 300 ₪ עבור הרישיון ותצטרכו לחדש אותו פעם בשנה. לחילופין אפשר לגשת לרופא לא מוסמך שיפנה עבורכם באינטרנט אל היק"ר. מכל מקרה, עם המרשם אתם כבר יכולים לפנות אל בית מרקחת המציע עבור קנאביס רפואי משלוחים.

bottom of page