תכשיטי יוקרה עם משפטי העצמה אישית: המתנה המושלמת שכל אחד ישמח לקבל
top of page
  • מערכת לבריאות

תכשיטי יוקרה עם משפטי העצמה אישית: המתנה המושלמת שכל אחד ישמח לקבל

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת ורוצים להעניק שרשרת עוצמתית במיוחד, הגעתם למקום הנכון. תכשיטי העצמה אישית בשילוב תליון עם טקסטים עוצמתיים הם בדיוק מה שאתם צריכים לבחור.


מעניקים תחושה של העצמה אישית בתכשיט אחד

הכנת תכשיטים

אדם צריך יותר מכל תחושה של העצמה אישית, כזו שמעודדת תקווה, יוזמה ועשייה פורה. מכאן, הדרך אל האושר היא קצרה מאד. יש מגוון דרכים להשיג תחושה כזו של העצמה אישית או להעניק למישהו את ההרגשה שהוא ניחן באחת כזו. אין ספק שאחת הדרכים היעילות והמקוריות ביותר היא לעשות זאת באמצעות תכשיטי היוקרה מבית ננו תכשיטים, תכשיטים עם משפטי עוצמה שכל המטרה שלכם היא לעטוף אותנו בתחושת העצמה אישית.


איזו שרשרת העצמה כדאי לבחור?

שרשרת חמסה Happiness

הנה שרשרת מיוחדת במינה, שרשרת עם תליון חמסה בשילוב אבן זירקוניה יוקרתית ועוצמתית. על גבי התליון מוטב כיתוב עוצמתי במיוחד באותיות זהב טהור, טקסט הכולל את כל האיחולים שאתם רוצים להעניק לקרובים שלכם. חיבור האותיות הראשונות יוצר את המילה Happiness. המילה הזו באה להזכיר לנו שיום ללא צחוק הוא יום מבוזבז. באמצעות השרשרת הזו הקרובים שלכם יזכרו כמה החיים שלהם עשירים ומשגשגים וכמה חשוב להקרין את האנרגיה החיובים הזו הלאה לכולם. אבן הזירקוניה מגיעה בארבעה צבעים לבחירה, כחול טופז, סגול אמטיסט לייט, שחור בלאק ג'ק ושקוף קריסטל.


שרשרת ואהבת לך כמוך

אם אתם מחפשים שרשרת עם משמעות עמוקה באמת, שרשרת מעצימה לאישה שלכם או לחברה, זו השרשרת שבה אתם צריכים לבחור. על גבי אבן הזירקוניה היוקרתית מוטבע טקסט משמעותי בזהב טהור של השיר "ואהבת לך כמוך". הטקסט הזה יזכיר לאישה שעליה להודות על עצמה יום יום, לשמוח בחלקה ולזכור את היופי הייחודי שלה. מתחת לטקסט הזה מוטבע פרח הלוטוס, פרח המפציע מתוך מים עכורים ומזכיר לכל אחת ואחת מכן שהיא יכולה לטפס לרמה של רוחניות גבוהה מאד. בדומה לקודמתה, גם האבן הזו מגיעה בארבעה צבעים לבחירה לפי הטעם האישי.


שרשרת תפילת השלווה

שרשרת מהממת ביופייה עם תליון זהב בשילוב אבן אוניקס יוקרתית ועוצמתית. על גבי האבן מוטבעת תפילת השלווה המוכרת באותיות זהב טהור. מסביב לתפילה הזו מוטבע מעגל הזן, שהוא מבחן שעוברים אך ורק נזירי הזן שמתבקשים לצייר מעגל במשיכת מכחול אחת. מי שיצייר את המעגל המושלם ביותר הוא זה שיהיה בעל שלווה פנימית ויציבות, זה בדיוק מה שהתליון הזה מעיד עליכם. מתחת לתפילה מוטבע סמל של עיני החוכמה, שרשרת עוצמתית במיוחד שתסייע לכל מי שמקבל אותה לראות את הדברים באופן נכון ומדויק יותר.


לסיכום, אין ספק ששרשראות העצמה אישית מבית ננו תכשיטים הן שרשראות עוצמתיות ומיוחדות מאד שכל אחד ישמח לקבל מכם.


bottom of page