איך פירות יעזרו לכם לדיאטה
top of page
  • מערכת לבריאות

איך פירות יעזרו לכם לדיאטה

פירות מהווים מזון בריא מאוד, אך מעבר לכך, לא מעט אנשים אוהבים לאכול פירות. יש להם מתיקות טבעית ומעודנת וטעם טוב. מעבר לכך, אם אתם מצויים בתהליך ירידה במשקל, כדאי שתדעו ששילוב פירות בתפריט שלכם גם יסייע לכם לרדת במשקל. אם אתם תוהים כיצד פירות יסייעו לכם לרדת במשקל, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.



דוכן פירות

כיצד פירות מסייעים בירידה במשקל?

אם אתם עושים דיאטה, כדאי מאוד שתשלבו בתפריט היומי שלכם פירות וזאת מכמה סיבות: ראשית כל, פירות הם הקינוח של הטבע. בפירות יש מקור טבעי לוויטמינים, מינרליים, נוגדי חמצון, מחסלי דלקות ועוד, סיבים תזונתיים ועוד. תזונה ששופעת בפירות מפחיתה את הסיכון לפתח מחלות שונות כגון: מחלות לב וכלי דם, סרטן, סוכרת ועוד.


מעבר לכך, כמעט כל אדם אוהב לאכול מתוק במהלך היום. יש אנשים שיעדיפו לאכול משהו מתוק עם הקפה שלהם בבוקר, יש אנשים שיעדיפו לאכול מתוק בשעות אחה"צ בעבודה שידועות כשעות מתישות ומעייפות ויש כאלה שקשה להם לוותר על משהו מתוק לאחר הארוחה. אנשים שמתחילים דיאטה לרוב מתקשים מאוד לוותר על המתוק. הוא מהווה צורך של ממש. החלפה של המתוק שמלא בסוכרים מלאכותיים כגון: שוקולד, וופלים או עוגיות, במתוק טבעי מפירות הוא דבר יעיל מאוד. מעבר לעובדה שהערך הקלורי של הפירות הוא הרבה יותר קטן מהערך הקלורי של שוקולד או חתיכת עוגה, אכילת פירות מחסלת את החשק למשהו מתוק ואין ספק כי היא מעניקה חוויה של ממש. אין כמו לאכול פירות עשירים וטעימים.


אם יש לכם חבר בדיאטה ואתם רוצים לשלוח לו מתנה ליום ההולדת או לכל אירוע אחר, כדאי שתוותרו על בונבוניירה או שוקולד מכל סוג ופשוט שילחו סלסלת פירות מפנקת ואיכותית המציעה את כל פירות העונה, מסודרים באופן מעוצב וססגוני ומעניקים חוויה נעימה לעין וכמובן טעימה מאוד.


נוגדי חמצון בפירות

מעבר לעובדה שהפירות סוגרים את הפינה של משהו מתוק בדיאטה, יש בהם גם לא מעט נוגדי חמצון. נוגדי חמצון הם תרכובות ביו אקטיביות אשר מנטרלות את הרדיקלים החופשיים שמזיקים לתאים וגורמים לדלקות והתפתחות מחלות כרוניות. על אף שקפה מהווה מקור איכותי לנוגדי חמצון, פירות מהווים מקור טוב יותר. תרכובות טבעיות נוגדות חמצון חשובות להגנה על הבריאות ולירידה במשקל. במחקר על תזונה גילו חוקרים שתזונה שופעת בפירות סייעה לנשים לרדת במשקל ואף הפחיתה את רמת הכולסטרול שלהן.


תחושת שובע

כל אדם שעושה דיאטה יודע שאחד הדברים החשובים ביותר זה להגיע למצב של תחושת שובע. להישאר רעב כל היום בשל תפריט דל, זה בהחלט לא המצב האידאלי. שילוב של פירות בתפריט יוצר תחושת שובע ומאפשר להיות שקטים מבחינת התזונה לאורך היום כולו.


מגש פירות מפנק מהווה את המתנה המושלמת לכל אדם שעושה דיאטה או אפילו לעצמכם. אם בא לכם להתפנק ולצ'פר את עצמכם באיזה מגש מפנק מלא בפירות טובים, כדאי שתזמינו לעצמכם מגש פירות בריא וטעים. מדובר על מתנה מושלמת גם לאדם טבעוני וגם לאדם צמחוני. מגש פירות טבעוני מהווה מתנה מושלמת ומפנקת לכל אדם באשר הוא.

bottom of page