סובלים מטחורים? זה יכול הפתרון בשבילכם
top of page
  • מערכת לבריאות

סובלים מטחורים? זה יכול להיות הפתרון בשבילכם

טחורים מהווה תופעה לא נעימה כלל. הטחורים יכולים לפקוד אנשים רבים מעל גיל 50 וכן נשים בהריון או לאחר לידה. מעבר לכך, גם בקרב שכבת הגיל הצעירה יותר כאלה שסובלים מטחורים בשל סיבות שונות. הטחורים נגרמים מבליטה של רקמות באזור של פי הטבעת. היא יכולה להיגרם כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת, מצבים של מתח ולחץ, תזונה לקויה, יתר לחץ דם, שיעול, הקאות ועוד. מדובר על מחלה שמלווה באי נעימות וכאבים רבים ועל כן, אנשים שסובלים מטחורים מוצאים את עצמם מחפשים אחר פתרונות יעילים שיכולים לסייע להם להקלה על הכאב ולהעלמת הטחורים לחלוטין.




טיפולים לטחורים

לאחר שהבנתם מה זה טחורים, חשוב שתדעו שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של דרכים לטיפול בטחורים לרבות משחות שונות, ניתוחים כירורגיים לצורך קשירת הטחורים בטבעת גומי שחונקת את זרימת הדם אליהם וגורמת להם לקטון ולהתייבש ואפילו צריבת הנגעים המדוברים באמצעות לייזר, כריתת הנגעים באמצעות ניתוח או מחט חשמלית ועוד. מרבית האנשים שסובלים מטחורים יחפשו כמובן ראשית כל פתרון יעיל ופחות פולשני כמו ניתוח כירורגי ועל כן, הם בוודאי יביעו עניין במשחות שונות שמוצעות לצורך מריחה חיצונית על האזור הנגוע. לרוב מדובר על משחות אלחוש שהמטרה שלהן היא להרדים את המקום ולהקל על הכאבים.


האם המשחות המוצעות כנגד טחורים יעילות?

כיום כאמור ניתן למצוא לא מעט משחות נגד טחורים. למשחות הללו יש שני תפקידים מרכזיים: להקל על הכאב שנלווה לטחורים וכן לגרום לנגעים להתכווץ. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שלא כל המשחות עובדות ומבצעות את הפעולה שלהן כפי שהן אמורות לבצע ולא מעט אנשים ממשיכים לסבול גם לאחר שימוש בתרופות המדוברות. מרבית האנשים שסובלים מטחורים רציניים לרוב לא יכולים להעיד כי ישנה משחה ספציפית שמרגיעה את הכאבים ומסייעת בהעלמת הטחורים. רבים מהם פונים להליך כירורגי בסופו של דבר.


תרופות טבעיות וטחורים

ישנם אנשים שסובלים מטחורים ומחפשים תרופות טבעיות המבוססות על צמחי מרפא. חשוב מאוד לדעת כי כיום משחת קנאביס יכולה להוות טיפול יעיל מאוד כנגד טחורים. משחת קנאביס היא משחה המבוססת על מרכיב שמצוי בצמח הקנאביס ונקרא קנבידיול. מדובר על רכיב רב עוצמה אשר בשנים האחרונות ידוע כחומר מרפא רחב טווח בעל סגולות רפואיות מאוד מפתיעות. טיפול בטחורים בעזרת משחת קנאביס יכולה ללא ספק להוות את הדבר הטוב ביותר כיום לכל אדם שסובל מטחורים.


כיצד משחה מקנאביס מסייעת לטחורים?

למרכיב הCBD שמצוי בקנאביס יש בין היתר תכונות אנטי דלקתיות חזקות מאוד יחד עם יכולת לשכך כאבים בצורה מרשימה. לא פעם קנאביס יעיל הרבה יותר מתרופות קונבנציונליות הרלוונטיות עבור שיכוך כאבים. מריחת המשחה המדוברת על אזור הטחורים יכולה להביא עימה הקלה משמעותית מאוד בכאב שמהווה המרכיב שמפריע בטחורים וכן, בשל העובדה שלמשחה יהיו תכונות אנטי דלקתיות היא בעצם תמנע זיהומים וסיבוכים שיכולים להיות לטחורים. על אף שלא ידוע אם המשחה המדוברת יכולה לגרום להעלמות מוחלטת של הטחורים, הרי שכל אדם שסובל מטחורים יודע שהקלה על הכאבים זה דבר חשוב מאוד ועל כן, אם יש הקלה משמעותית בכאבי הטחורים בגין שימוש במשחה לא פעם זה בהחלט מספיק.


טחורים כאמור הם תופעה שמסבה כאבים ואי נוחות. היא יכולה לפגוע באיכות החיים של כל אדם שסובל ממנה באופן מהותי ועל כן, אם ניסיתם את כל המשחות או התרופות שהציעו לכם אך הם לא הצליחו להקל עליכם, טרם אתם בוחרים בהליך פולשני יותר לצורך טיפול בטחורים כדאי שתבחרו במשחת קנאביס להקלה על טחורים.

bottom of page