איך להיפטר מכתמי פיגמנטציה? | לבריאות
top of page
  • מערכת לבריאות

איך להיפטר מכתמי פיגמנטציה?

כתמי פיגמנטציה הם בעיה אסטטית מוכרת, בייחוד בקרב נשים בגילאים שונים. היא נובעת מייצור יתר של מלנין הגורם להיווצרות כתמים כהים על גבי העור, ויכולה להיווצר בגין סיבות רבות הכוללות השפעות סביבתיות, הורמונליות וגנטיות, לרבות חשיפה לא מבוקרת לאור שמש, תופעות הורמונליות במהלך הריון, בגין שימוש בגלולות, שינויים של גיל המעבר ותופעות המלוות זקנה. כמו כן, כתמים אלו יכולים להופיע בגלל מצבי טראומה ולחץ ואפילו בגין חשיפה מרובה לתאורת לד ונאון. סובלות מכתמי פיגמנטציה? יש כיום מגוון פתרונות יעילים ובטוחים לבעיה זו.



עור פנים של אישה

טיפול נכון בבעיית פיגמנטציה

בעיה אסטטית של פיגמנטציה מובילה לא אחת לתחושות של תסכול וחוסר ביטחון עצמי. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי בשוק ניתן למצוא מוצרי איכותי בטוחים לשימוש, מעכבי התפתחות מלנין, המסייעים להתמודד עם בעיית פיגמנטציה, שגורמים להבהרת העור ומעניקים לו גוון אחיד. בין היתר מוצרים אלו כוללים תכשירי פליניג וסרומים, קרם הגנה, קרם לחות ותכשירי עור עם ויטמין סי. כדי שיהיו אפקטיביים יש לעשות בהם שימוש באופן רצוף ועקבי למשך כל ימות השנה, קיץ וחורף כאחד, ובין אם שוהים מחוץ לבית או במקומות סגורים. במידת הצורך ניתן לשלב טיפול ביתי שוטף לצד טיפולי פנים מקצועיים מגורם מומלץ ומוסמך. בנוסף, יש מקרים בהם ניתן לשקול שילוב של טיפולים מתקדמים כמו טיפולי לייזר.


תכשירים מומלצים ויעילים נגד פיגמנטציה

כאמור, ישנם מוצרים מתקדמים המספקים מענה יעיל ובטוח לבעיות של כתמי פיגמנטציה וגוון עור שאינו אחיד. הנה כמה דוגמאות:


  • אייג' ברייט ספוט פיידר- תכשיר חדיש המטשטש ומפחית כתמים חומים ואדומים של פיגמנטציה שמקורם בפצעים ותומך גם במניעת פצעים והחלמה. התכשיר מכיל רכיבים פעילים שמבהירים כתמי פיגמנטציה ומעניקים לעור גוון אחיד, וכן חומצה סליצילית לטיפול ומניעת פצעים בעור, לצד רכיבים המחזקים את מערכת החיסון הטבעית של העור.

  • סרום C-12- סרום אפקטיבי במיוחד כנגד בעיית פיגמנטציה התורם להבהרת העור ומקטין הבדלי צבע. הסרום מתאים לכל עונות השנה ולכל סוג עור וגם לנשים הרות. הוא מכיל רכיבים הרשומים כפטנט, חומצה פיטית ותערובות ייחודית של תמציות צמחים, חומצות אמינו, מינרלים ופפטידים.

  • פיור לייט SPF50– קרם לחות שמבהיר את העור ומאט הליכי פיגמנטציה, המכיל מקדם הגנה 50 SPF ומתאים לשימוש בשעות היום. הקרם מכיל תערובת ייחודית של אבץ, פפטידים ותמציות צמחים, ויטמינים נוגדי חמצון לצד חומצה היאלורונית להפחת קמטים ואספקת לחות לעור.


bottom of page