פתרונות לשפיכה מהירה | פורטל לבריאות
top of page
  • מערכת לבריאות

פתרונות לשפיכה מהירה

שפיכה מהירה הינה תופעה נפוצה ומוכרת שלרוב לא מדברים עליה עקב המבוכה הכרוכה בדבר. השפיכה המוקדמת מערבת כמה וכמה מנגנונים פיזיולוגיים, עצביים ורגשיים, והיא שכיחה כבעשרים וחמישה אחוזים מהגברים, לרבות בגיל צעיר. במאמר הבא ייסקרו מספר פתרונות למצב.


אין ספק ששפיכה מהירה עשויה להשפיע על קיום יחסי המין ועל כל המשתמע מכך מבחינת ההנאה והסיפוק תחושת הביטחון של הגבר, היחסים הזוגיים ועוד. לכן, כדאי לדעת שיש פתרון לשפיכה מהירה שעשוי להועיל. למעשה לא מדובר בפתרון אחד אלא במספר אפשרויות שכל אחת מהן יכולה לשפר ולהתאים לגברים ולזוגות מסוימים, אז בואו נבחן מספר דוגמאות.



זוג במיטה


פתרונות טבעיים

כאשר מדברים על פתרונות טבעיים לשפיכה מהירה הכוונה היא ללא תרופות המבוססות על כימיקלים כאלו ואחרים, ורבים באוכלוסייה מבקשים זאת. בראש ובראשונה, ניתן לפנות לטיפול זוגי, פרטני ו/או מיני המבוצע עם אנשי ונשות מקצוע מיומנים. לעיתים שפיכה מהירה היא פועל יוצא של עניינים פסיכולוגיים, כמו טראומה מהעבר, אבל יותר מכך – תקשורת פתוחה וכנה עם בת הזוג הינה משמעותית ביותר. לא פעם תקשורת כזו מגלה שהמצב פחות מפריע ממה שנדמה ושאפשר למצוא פתרונות מהנים ומספקים לשניים, מה שתורם להגברת הביטחון ולהפחתת המתח סביב הנושא, ואף לשיפור הזוגיות בכלל המישורים.


עוד דוגמא של פתרון לשפיכה מהירה הנחשב לטבעי, הוא תכשיר שנועד לחיזוק כוח הגברא. בשוק קיימים לא מעט תכשירים כאלו וחשוב לוודא מי ומה עומד מאחוריהם ולמה בדיוק הם מיועדים. לדוגמא, התכשירים יכולים לסייע לשיפור הזקפה, לשיפור הביצועים במיטה, להגדלת ההנאה מיחסי המין וכיוצא בזאת. הם מבוססים על מרכיבים מעולם הטבע העוברים תהליכים שונים במעבדה, תופעות הלוואי לרוב אינן קיימות עד נמוכות ונדירות, ואין צורך להשיג מרשם רופא.


פתרונות תרופתיים

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה אף היא פתרון לשפיכה מהירה בדמות תרופות ומשחות למיניהן. כך למשל, בשנים האחרונות נהוג לתת תרופות נוגדות דיכאון לשפיכה מוקדמת, המאריכות את פרק הזמן עד להפעלת מרכז השפיכה שבפין. לפי מחקרים, הארכת הזמן הינה משמעותית כך שמדובר בפתרון יעיל עבור גברים מסוימים, אך יש לזכור כי תרופות נוגדות דיכאון משפיעות על כלל מישורי החיים, ואינן נטולות בעיות לטווח הארוך. מלבד התרופות האלו, כיום הולכות ומצטברות העדויות כי תרופות כגון הוויאגרה עשויות להאריך את הזמן שעובר מעת החדירה ועד לשפיכה. הנושא עדיין נבדק אך גברים רבים מדווחים על שיפור. לכך מצטרפות משחות אלחוש שמורחים על הפין, המקטינות את הגירוי ולכן יכולות להאריך את הזמן עד השפיכה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהתרופות והמשחות מצריכות מרשם רופא, והייעוץ בהחלט חיוני על מנת לאתר את הפתרון המתאים לכל גבר.



תגובה 1
bottom of page