ד"ר יעל יעקבי – אורתודונט ברחובות
top of page
  • מערכת לבריאות

ד"ר יעל יעקבי – אורתודונט ברחובות

ד"ר יעל יעקבי היא אורתודונטית מומחית ביישור שיניים. את הכשרתה קיבלה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. לד"ר יעל יעקבי ניסיון של מעל 25 שנות עבודה בתחום האורתודונטיה, היא טיפלה בהצלחה באלפי מטופלים.

ד"ר יעל יעקבי
קרדיט: יח"צ

שירותי המרפאה של ד"ר יעקובי ברחובות

במרפאה מגוון אפשרויות ליישור שיניים:

  • יישור שיניים לילדים – ילדים החל מגיל 7, ששיניהם החלביות מתחלפות לקבועות יכולים להגיע אל מרפאתה של ד"ר יעקובי לביצוע בדיקה אורתודונטית, אבחון וטיפול במידת הצורך.

  • יישור שיניים לצעירים – בני נוער וצעירים שמבקשים לעבור יישור שיניים.

  • יישור שיניים למבוגרים – מעבר לטיפול בבעיות אורתודונטיות אצל ילדים וצעירים, במרפאה מגוון גדול של אפשרויות ליישור שיניים למבוגרים.

  • יישור שיניים שקוף – גשר סמכים שקופים המתאים הן למבוגרים והן לילדים, ההתאמה נעשית על ידי ד"ר יעקבי עצמה, במיומנות ומקצועיות לאחר בניית תוכנית טיפול אישית.

  • יישור שיניים אינויזליין – במרפאה ניתן לעבור יישור שיניים בשיטת אינויזליין.

  • יישור שיניים מורכב – עבור מטופלים להם בעיות אורתודונטיות מורכבות ד"ר יעקבי מציעה בדיקות הדמיה משוכללות, ייעוץ ואבחון על ידי אורתודונטית מומחית ותוכנית טיפולית אישית עד לחיוך שלם ובריא.


יישור שיניים בשיטות מתקדמות

יישור שיניים על ידי אורתודונט לא חייב להיות מוגבל לגשר מתכת. במרפאה של ד"ר יעקב ברחובות, ניתן לעבור יישור שיניים החל מגיל 7 במגוון שיטות מתקדמות. במרפאה ציוד הדמיה חדיש המאפשר לתכנן היטב כל תהליך מורכב ככל שהיה, וצוות קבוע ויציב שתומך בתהליכים אלו. במרפאה, ניתן לעבור יישור שיניים בשיטת הסמכים השקופים, יישור שיניים בשיטת אינויזליין, גשר חרסינה גשר לינגואלי ועוד. ד"ר יעקבי מתאימה את הגשר הנכון לכל מטופל בהתאם לצורך הדנטלי והאורתודנטי, גילו, רצונותיו וצרכיו.


יישור שיניים למבוגרים

ד"ר יעקבי מתמחה לא רק ביישור שיניים לילדים ובני נוער אלא גם ביישור שיניים למבוגרים. עבור מבוגרים, שימוש בגשר "קוביות" סטנדרטי אינו אפשרות נעימה. בעוד שעבור בני נוער ישנו חן מסוים בגשר (שניתן אפילו לקשט בגומיות צבעוניות) הרי שעבור מבוגרים, במיוחד מי שהאסתטיקה חשובה לו, מדובר דווקא על מקור למבוכה. מתוך הרצון לטפל בצורה טובה ביותר גם במבוגרים שזקוקים ליישור שיניים, במרפאה ניתן לעבור יישור שיניים במגוון שיטות דיסקרטיות יותר מגשר מתכת אלו כוללות למשל גשר חרסינה, גשר לינגואלי וכמובן גשר שקוף בשיטת אינויזליין.


המשכיות טיפול ויחס אישי ומקצועי

יישור שיניים יכול להיות תהליך ארוך שנמשך חודשים ובמקרין מסוימים גם שנים. המשכיות טיפול היא פרמטר חשוב מאוד במרפאות אורטודנטיות. ד"ר יעקבי דוגלת בדיוק בכך – יצירת המשכיות טיפול מלאה, יחס אישי ומקצועי כאחד, צוות קבוע ויציב לתמיכה גם בתהליכים מורכבים ועד להשגת החיוך הבריא והאסתטי.


ד"ר יעל יעקבי, אורתודונט ברחובות, מקבלת במרפאה ברחוב הרצל 182. כמוכן, ד"ר יעקבי מקבלת מטופלים במרכז הרפואי של קופת החולים הכללית ביישוב עשרת.

bottom of page