היתרונות של טיפול השתלת שיניים | פורטל לבריאות
top of page
  • מערכת לבריאות

היתרונות של טיפול השתלת שיניים

כולם מבינים כי על מנת שיהיה אפשר לחייך חיוך גדול ישנה חשיבות לשיניים יפות. אנו עושים המון על מנת להשיג שיניים מושלמות, כאלה שלא נרגיש מבוכה לגביהן. עם זאת יש כאלה שמתמודדים עם מחסור בשיניים, מציאות שקשה להסביר אותה במילים. מחסור בשיניים זה מצב שבו חסרה לפחות שן אחת בפה, דבר שמחייב אתכם לפעול בהתאם. לא תוכלו להשאיר את המצב כמו שהוא, הרי זה יפגע בחיוך שלכם באופן מהותי. בין הטכניקות השונות שעומדות לרשותכם ישנה טכניקה אחרת מועדפת. אנו מדברים על טיפול השתלת שיניים שזוכה לאהדה רבה בשנים האחרונות. אנשים מבינים כי מדובר על טיפול עם יתרונות רבים בהשוואה לטכניקות טיפול דומות.


טיפול השתלת שיניים

השתלים מתפקדים כמו שיניים טבעיות


אחד מהיתרונות הבולטים של השתלת שיניים בירושלים בא לידיי ביטוי בתפקוד של השתלים. בעוד פתרונות אחרים לא מתפקדים כמו שיניים טבעיות, השתלים עושים את העבודה הזאת. מבחינתכם השימוש בשתלים יהיה כפי שהייתם משתמשים בשיניים הטבעיות בחלל הפה. הלעיסה או כל פעולה דומה תתבצע בדיוק כפי שהייתם מבצעים אותה עד לפני כמה שנים. ברגע שיש תחליף שדומה לשיניים הטבעיות יהיה עליכם לקחת אותו בידיים מלאות. מבחינתכם זוהי הדרך האולטימטיבית להחזיר את המצב לקדמותו.


לא מרגישים את השתלים לאחר ההחלמה


ההחלמה לאחר השתלת שיניים יכולה לקחת זמן, אך אחריה התפקוד יחזור להיות טבעי. מבחינתכם לא תרגישו כי יש לכם שתלים בחלל הפה, דבר שלא יעסיק אתכם בשום צורה שהיא. פתרונות אחרים עשויים להיות פתרונות שיעסיקו אתכם כמעט בכל יום מחדש. במקום להתעסק בשיניים יהיו דברים אחרים שתרצו להתעסק איתם מבלי שתהיה הסחת דעת. לכן אנו מציעים לכם ללכת על הפתרון הזה כדי שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תחזרו לשגרה רגילה. כל פעולה שתעשו שקשורה לשיניים תהיה פעולה טבעית ופשוטה בדיוק כמו בעבר.


פתרון שנותן שקט לטווח הזמן הרחוק


נמאס לכם למצוא אתכם חוזרים שוב לאותה הנקודה פעם אחר פעם? אנו יכולים להבין אתכם, הרי זה לא קל לבצע טיפולי שיניים באופן קבוע בלי לראות את האור בקצה המנהרה. השתלת שיניים זה טיפול שבו סוף כל סוף תוכלו לראות את הסוף מתקרב אליכם. כלומר תוכלו לדעת כי אחרי שתשלימו את הטיפול, לא יהיה עליכם להתעסק עם העניין הזה. מדובר על עניין שמטריד אתכם רבות, עם השלמת הטיפול הוא לא יעסיק אתכם יותר.


השקעה כספית חד פעמית


העלות של השתלת שיניים נקבעת בהתאם למרפאה ולשיטה שבה תבחרו לבצע אותה. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שמדובר על השקעה כספית חד פעמית שלא תחזרו עליה. משמעות הדבר היא שאתם משלמים רק פעם אחת על הטיפול, לאחר מכן לא תמצאו את עצמכם מוציאים עוד. זה אולי נשמע לכם מופרך, אבל זוהי המציאות שאותה מכירים המון אנשים שסובלים ממחסור בשיניים. לא אמורה להיות סיבה שתגרום לכם להוציא אלפי שקלים בכל פעם מחדש על טיפולי שיניים.


השתלים נראים כמו שיניים טבעיות


מבחינת הנראות החיצונית ניתן להגיד בפה מלא כי אף אחד לא ידע שמדובר על שתלים. כל עוד תבצעו השתלת שיניים כמו שצריך, התוצאה תהיה מעל ומעבר למצופה מבחינתכם. אף אחד מהסובבים אתכם לא אמור לדעת כי השיניים הן בעצם שתלים ולא השיניים הטבעיות. זה מה שהופך את הבחירה הזאת להיות בחירה מעולה בקרב אנשים רבים. כאלה שנמאס לכם לספוג הערות או מבטים על איך שהשיניים שלהם נראות בכל פעם מחדש.


bottom of page