איך בוחרים את המטפלת הסיעודית המתאימה ביותר לקשיש?
top of page
  • מערכת לבריאות

איך בוחרים את המטפלת הסיעודית המתאימה ביותר לקשיש?

מי לא רוצה להגיע לגיל זקנה ושיבה כשהוא בריא וחזק כמו שור? אבל למרבה הצער והכאב יותר ויותר אנשים מבוגרים מגיעים למצב בו הם לא מסוגלים להתמודד עם המגבלות שהגיל או מחלות שונות הביאו עליהם, אין להם כבר כוחות והם נאלצים להיעזר במטפלים סיעודיים המציעים את השירות של טיפול בקשישים ובחולים סיעודיים.


כשחלילה מגיעים למצב כזה, חשוב מאוד שנדע לבחור את המטפל הסיעודי בקפידה ולוודא שזאת הבחירה החכמה ביותר.


אחות עוזרת לקשיש

אז איך בוחרים מטפלת סיעודית?

ראשית נבדוק את הזכאות לקבל שירותי סיעוד מהמוסד לביטוח לאומי. כדי להיות זכאים על פי החוק, יש לעמוד במספר קריטריונים. לדוגמה, יש להיות תושב ישראל, להגיע לגיל פרישה, לעמוד במבחן הכנסה מסוים ועוד.


חוק ביטוח סיעוד מאפשר לקשישים העומדים בקריטריונים, לקבל שירותי סיעוד בבית בחינם. היקף שעות הטיפול נקבע לפי היכולת התפקודית של הקשיש ורמת ההכנסה החודשית שלו.


נכון שמספר השעות שהביטוח לאומי נותן לקשיש הוא קצוב ומוגבל, אבל יכול להיות שזה יספק אתכם. אם אתם זכאים לגמלת סיעוד של הביטוח הלאומי, עליכם לפנות לאחת מחברות הסיעוד שעובדים עם הביטוח לאומי ולקבל מטפלת סיעודית על חשבונם.


אבל כאשר אין לכם זכאות לגמלת סיעוד או שמספר השעות שהביטוח לאומי אישר לכם לא מספיק, ניתן לקבל מטפלים בקשישים שמגיעים לבית הקשיש גם באופן פרטי. היקף שעות הסיוע ניתן לפי הצורך אפילו 24 שעות ביממה.


בשביל זה יש לפנות לחברת סיעוד שמתמחה בשירותי סיעוד פרטיים ולהיעזר בשירות אחות פרטית או מטפלת סיעודית פרטית לקשישים. אנחנו ממליצים על שירות אחות סיעודית ומטפלת סיעודית פרטית של חברת איתיאל סיעוד. חברת איתיאל מספקת שירות טיפול סיעודי פרטי והם באמת עושים את כל מה שניתן כדי להקל על חיי החולה ובני משפחתו. האחיות והמטפלות הסיעודיות שעובדות איתם נבחרים כולם בקפידה, הן בעלות תעודות מקצועיות ובעלות ידע וניסיון רב. ואפשר אפילו להגיע לפגישת התרשמות ולוודא שיש כימיה טובה בין המטפל הסיעודי לקשיש.


חברת סיעוד פרטית נוספת שהיא ממש מומלצת היא חברת אלי מילר הוותיקה. החברה מספקת מטפלת סיעודית לקשישים ויש גם מטפלים ומטפלות סיעודיים דוברי שפות שונות כמו עברית, רוסית, פולנית, רומנית, בולגרית, הונגרית, גרוזינית, ערבית, ספרדית וצרפתית. השירות שלהם הוא ברמה גבוהה מאד והם נכונים לעמוד לצדכם בכל שאלה בקשת עזרה סיוע או עצה לגבי סיעוד פרטי בכל עת ובכל שעות היממה.

bottom of page