מתנת לידה – לחגוג את התקופה החדשה
top of page
  • מערכת לבריאות

מתנת לידה – לחגוג את התקופה החדשה


תינוק חדש שרק עכשיו נולד הוא בהחלט סיבה למסיבה לא רק להורים הטריים אלא גם לחברים, מכרים ובני משפחה. זאת ההזדמנות לגוון קצת את השגרה ולהראות שאיכפת לכם באופן אישי מן היולדת וממשפחתה המתרחבת, ומה מבטא זאת טוב יותר מאשר מתנת לידה מקורית שמביעה קצת תשומת לב אישית? כיום אפשר למצוא שפע של מתנות לתינוק או ליולדת הטריה, וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המתנה הספציפית שתתאים במיוחד לאירוע המשמח. מתנת לידה לא צריכה להיות יקרה במיוחד, אלא אם כן מדובר בקרוב משפחה מדרגה ראשונה או החבר הכי טוב שלכם ואז כמובן מותר להתפרע. אפשר בהחלט להסתפק בהוצאה צנועה, ואם יש לכם רעיון למתנה מקורית שלא עולה הרבה כסף כדאי להשתמש ברעיון זה. קחו בחשבון שיחד איתכם יש עוד עשרות קרובים וחברים שיעניקו מתנות לתינוק, והמתנה שלכם יכולה להיות יוצאת דופן דווקא בייחודיות שלה ולא בתג המחיר הגבוה שלה.


מתנה ליולדת

אז איזו מתנת לידה אפשר לקנות?

ובכן, ישנם סוגים שונים של מתנות והכל תלוי בטיב היחסים שלכם עם האם הנרגשת. ישנן מתנות פרקטיות, כגון: בגדים, צעצועים וכדומה. בעיקר כאשר מדובר בילד ראשון, ההורים ישמחו לקבל את כל הציוד שחסר להם, ורוב הסיכויים שלא יהיה להם זמן ללכת ולקנות אותו לבד. כמובן שגם כשמדובר במתנה פרקטית עדיין היא יכולה להיות מעוצבת באופן אסתטי או לכלול איזשהו גימיק שיהפוך אותה להפתעה משמחת.

רעיון למתנה מקורית הוא דווקא מתנה שעיצבתם בעצמכם, כמו למשל אלבום תמונות מודפס ובו תמונות מחיי ההורים לפני הלידה. אפשר גם להתארגן עם עוד כמה חברים ולהפיק מתנת לידה אישית ומיוחדת, ואפילו לצלם קליפ שבו אתם מברכים את הזוג לרגל הולדת בנם או בתם. בכל מקרה, מה שחשוב הוא שהמתנה תתפוס את הרגע החשוב בחיי ההורים החדשים, ותשאיר איזשהו אפקט מרגש גם כאשר תחלוף סערת הלידה. סך הכל, מתנה ללידה לא צריכה להיות אך ורק משהו שבו משתמשים בלידה, אלא יכולה בהחלט להיות גם משהו שמציין את המעבר המהותי כ"כ מזוג למשפחה.


bottom of page