אייג'לוק ויטליטי - תוסף תזונה טבעי
top of page
  • מערכת לבריאות

אייג'לוק ויטליטי - תוסף תזונה טבעי


מי מאיתנו לא מרגיש עייף כרונית?

אולי לא "עייפות כרונית" בהגדרה אבל מי לא מפהק שמגיעים לשעות הצהריים ומי לא זקוק לכוס קפה בשעות אחה"צ בכדי להרגיש רענן ובעל חיוניות? להתחיל את היום במרץ ולהתגבר על העייפות בשעות אחר הצהריים - זה בדיוק מה שתוסף התזונה הטבעי אייג'לוק ויטליטי - ageLOC Vitality עושה !.

אייג'לוק ויטליטי תומך בשלושת מימדי החיוניות, אשר צונחים בדר"כ עם העלייה בגיל -

  • מרץ פיזי.

  • חדות מנטלית.

  • חשק מיני.

מה כל כך חדשני בתוסף התזונה?

כל הסוד הגדול נמצא בטכנולוגיה של חברת ניו-סקין טכנולוגיית ה- ageLOC התגלית הגדולה פה היא קפיצת מדרגה מדעית, היכולת להגיע, להשפיע ולאפס את הגנים המשפעים על תהליך ההזדקנות הנקראים צברי גן הנעורים (YGC) בניגוד לשאר התכשירים המנסים לטפל בסימפטומים של הבעיה.

למי מתאים תוסף התזונה?

אייג'לוק ויטליטי מתאים לגברים ונשים מעל גיל 18, אשר חשים במהלך שגרת יומם עייפות, שכחה, עייפות כרונית ואובדן חיוניות. ageLOC Vitality עיקר מרכיבי המוצר הם רימון, שורש ג'ינסנג אסיאתי ופטריית קורדיספס סיני - מרכיבים טבעיים

היכן ניתן להשיג אייג'לוק ויטליטי?

אייג'לוק ויטליטי מגיע באריזה של 180 כדורים (3 כדורים פעמיים ביום), מחיר המוצר כ-250 ש"ח. המוצר שייך למותג האמריקאי הקיים מעל 25 שנה חברת ניו-סקין (האתר הרשמי - nuskin.com, סימול החברה בבורסה האמריקאית NUS). חברת ניו-סקין עובדת בשיטת מכירה ישירה ממפיצים מורשים שלה ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. בארץ לא ניתן למצוא את המוצר על מדפי "סופר פארם" למשל, אלה ניתן לרכוש מאנשים שהם מפיצים מורשים של החברה בישראל למשל האתר - ageLOC-isr.co.il שמציעים גם טיפול במוצר הדגל של חברת ניו-סקין והוא ה"גלווניק ספא".

סרט על המדע והטכנולוגיה מאחורי - ageLOC-Vitality



bottom of page